گاهی وقتا.......

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

گاهی وقتا.......

سلام....خوبین؟؟؟

من که بد نیستم...داریم درس میخونیم و تابستونمونو حروم میکنیم.....دیشب تولد دختر خواهرم بود و من بودم و یه  مشت جوجه!!!!!!!!

آخ که یه سری مشکل دارم دعا کنید حل بشه....یه مدتی هست که امین کمتر میره و میاد...پیداش نیس کلا...منم بیخیال شدم...وقتی که اس میدم کلا یه بار جواب میده........

یه دوستی دارم که اسمش زهراست.و نامزد داره........نامزدشم از این آدم گاگولاس!!!!!!!!!!اصلا تحویلش نمیگیره و همیشه بهش گند میزنه هذچی نصیحتش میکنم یه گوشش دره یه گوشش دروازه.آخ خدا کنه سر عقل بیاد که زندگیش تباه نشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 تير 1391برچسب:,

] [ 19:23 ] [ فاطی ]

[ ]