فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

سلام خوبید؟؟؟

منم هییییییییی بد نیستم...فردا مدرسمون تعطیل.یکی از افراد کله گنده شهرمون فوت شده...اگه اخبار ببینید میفهمید کیو میگم.

آخ که کلی استرس دارم واسه ایام عید و درسا و اینا نمیدونم باید چیکار کنم اصلا....

آخ که امروز کلییییییییییییییییییییییییییییییی توی مدرسه عکس گرفتیم واسه جشن فارغ التحصیلیمون...آخه ما بعد از عید نمیریم مدرسه دیگه.....امروز عصرم بچه ها رفته بودن خونه ی یکی از بچه ها که کلیپ درست کنن واسه جشن ولی من نرفتم چون با این دوست عزیز قهرم...نزدیک 10ماه!!!!!!!!!!!

من اصلا لباس عید و از این چیزا نخریدم که یه وقت خدای نکرده حس عید تو من القا نشه و به جاش کتاب خریدم و واسه یه فصل فیزیک دارم میرم کلاس....میدونید من تا الان درسامو میخوندم و به نسبت خوب خوندم ولی الان خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مصمم ترم...پس دعا کنید خدا و خانواده ی محترم کمک کنن و یه نتیجه خوبی بگیرم...از این نظر میگم خانواده که داشتم برنامه میریختن واسه بندر.....و من کلی داد زدم که من امسال کنکور دارم....حالا در هر صورت لطفا دعا کنید.



نظرات شما عزیزان:

رسول
ساعت11:19---10 ارديبهشت 1392
سلام روز زن مبارك.وبتون عاليه يه سر هم به ما بزنيد.اگه مايل بودين لينكم كنيدو خبر بديد تا لينك كنم ممنون. منتظرم.

دختران دریـــا
ساعت1:15---2 فروردين 1392
سلام عزیزم ...
عیدت مبارک
امیدوارم از صمیم قلب که موفق باشی توی درس هات و خواهرانه واست از خدا می خوام که کمکت کنه به جایی که میخوای برسی و تموم تلاش هات نتیجه بدن
همچنین امیدوارم از ثانیه ثانیه سال جدید لذت ببری و بهترین ها رو هم توی درس و هم زندگی تجربه کنی
مراقب خودت باش گلــــم



مائده
ساعت22:01---23 اسفند 1391
سلام فدات وب قشنگی داری لینکیدمت منو بلینک منتظرم

مریم
ساعت20:54---23 اسفند 1391
سلام فاطی من حسابان میخونم ولی این فصل مثلثاتو نفهمیدم هیچ
منم جمعه ازمون قلمچی دارم
حاااااااااااااااااااالم بده خیلی درس دارم..........راستی تو هم رشتت ریاضیه؟


ماندانا
ساعت23:22---20 اسفند 1391
سلام گلی وب قشنگی داری فدات به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:,

] [ 22:38 ] [ فاطی ]

[ ]