زندگی روزمره

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

زندگی روزمره

سلااااام....خوبید؟؟؟؟

من که این چند روزه داشتم می خوندمو (با کمی اغراق) بد نیستم....از 2شنبه امتحانام شروع میشه...آخ خدا که کلی استرس دارم...برام دعا کنید.

دیروز سری جدید قهوه تلخو نگاه کردمو کلیییییییییییییییی خندیدم...بعدشم کلی فوتبال و فیلم نگاه کردم...امروز صبح داداشم تصادف کرده...ولی خب خدارو شکر زیاد حاد نبود

میخوام به گلم بزنگم ولی شارژ ندارم...این شارژ خریدنم معضل جامعه شده.......فردا تولد خواهرمه و من براش یه دست تنگ و لیوان گرفتم ولی از این زینتیا.......مشکی هست با گلای فیروزه ای کلی حال کردم باهاش.......حالا تا بعد بایییییییی



نظرات شما عزیزان:

ساریسا
ساعت13:22---31 ارديبهشت 1391
سلام عسیسم خواستم برام دعاکنی............بدرود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 11:20 ] [ فاطی ]

[ ]