زندگی جدید یا....؟!!!!!

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

زندگی جدید یا....؟!!!!!

سلام..خوبین؟

امیدوارم که خوب باشید...بچه ها من با یه پسری آشنا شدم که اسمش امین هست!!!!!!!!انگار کلا همه ی امینا تو تقدیر من هستن.

23 سالش هست و بسیار پسر خوبی به نظر میرسه و قیافه ی بدی هم نداره و اینکه تا حالا چند بار واسم شارژ گرفته.و اینکه این پسر خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوبه. و مشکل منم دقیقا همینجاس!!!!!!!

آخه من همش تو فکر اون امین هستم.یه جورایی خیلی نامردی هست.از طرفی نمیخوام به این امین(امین فعلی)خیانت کنم و از طرفی فکر میکنم که دیگه پسر اینجوری پیدا نمیکنم.نمیدونم چیکار کنم..همه ی دلم پیش دوس پسر سابقم هست..آخه 5سال زمان کمی نیس که...ولی اونم آدم نیس آخه.



نظرات شما عزیزان:

منصوره
ساعت17:05---3 مهر 1391
راستی لینکت کردم

فهيمه
ساعت15:36---3 مهر 1391
روحــم مـي خواهد برود يك گوشه بنشيند

پشتش را بكند به دنيــا ؛

پاهايش را بغـل كند و بلند بلند بگويد :

من ديگر بــازي نمي كنم

خستــه ام . ..


parya
ساعت13:14---3 مهر 1391
عزیزه دلم آپم بدو بیــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــا

ghazaleh and reyhaneh
ساعت23:00---30 شهريور 1391
آره وقن..زندگی همینه ک هس..ماهم هیچ کاری نمیتونیم بکنیمش...مرسی اومدی..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:,

] [ 17:25 ] [ فاطی ]

[ ]