شهر من

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

شهر من

سلام.خوبین؟

امروز اومدم یه خورده از شهرم بگم..من نمیدونم شما ها کجا زندگی میکنین ولی شهر ما هیچی نداره.نه آب و هوای خوبی داره نه امکانات تفریحی و آموزشی درست و حسابی.معلماش یکی از یکی گاگول تر.

اینجا به جز چند ماه همیشه هوا گرمه و ما از پنکه و کولر و اسپلیت استفاده میکنیم.ما واسه ی تفریحم یه جای باحالی نداریم...مثلا پارک آبی یا باغ وحشی...هرچی حالا.

من تو مدرسه ی نمونه درس میخونم و دختر عمه ام تو مدرسه ی فرزانگان.آقا وضع مدارس که دیگه نگو.معلمامون(یه سریاشون)مشترک هستن.واسه دبیر آوردن همش پارتی بازی...مثلا تو یه مدرسه میبینی که همش اقوامای مدیر اونجان.تو مدارس ما معلمای مرد نمیذارن بیاد!!!!!!!!!!!!میگن آموزش پرورش گفته...در صورتی که معلمای مرد خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بهتر درس میدن.حالا فکر کنید...همین معلمای مرد تو تابستون از طرف مدرسه واسه ما کلاس خصوصی میذارن با کلی هزینه.نمیدونم اینا تو تابستون محرم هستن و تو زمستون نا محرم؟؟؟!!!!!!!!!!

واسه کنکورم که ما همش باید کتابارو بخونیم چون نمیشه به معلما اتکا کرد.آخه همچین خوب نیستن.مجبوریم گاج و مبتکران و قلم چی بخونیم.ولی باید ساخت دیگه.



نظرات شما عزیزان:

parya
ساعت16:30---29 شهريور 1391
سلام گلم نوشتی منو لینک کردی ولی تو قسمت لینکات نیستم میشه لینکم کنی من لینکت کردم منو با اسم

ღ♥♀♀♥ღاقاییღ ღ ღخانومیღ♥♀♀♥ღ

لینک کن نازم


mina@ehsan
ساعت16:25---29 شهريور 1391
salam fateme khanom
omidvaram harkoja ke hastig movafagh va moayad bashid,man omadam ye sar be webe ghashang va zibat zadam khyli ali bod.
rasti omidvaram ke hale madarbozorget zode zod...khob beshe faghat omidet be khoda bashe...
khodanegahdar


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,

] [ 15:26 ] [ فاطی ]

[ ]