گیر تو گیر!!!!!!

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

گیر تو گیر!!!!!!

سلام خوبین؟

وای من که اصلا...از یه طرف مدرسه ها دارن باز میشم...از یه طرف شارژ ندارم...از یه طرف امین احمق نیس....از یه طرفم که زندگی سخته....

وای که امسال پیش دانشگاهی هستم...آقا من نمیخوام درس بخونم...امینم چند روز پیش که اس دادم فحش داد..از بس که بی شعوره...خسته شدم از همه چی دیگه...میخواستم برم مسافرت که جورم نشد....اه....لعنتی.



نظرات شما عزیزان:

امير
ساعت21:15---27 شهريور 1391
سلام .ممنون از اين كه به وبم سر زدي و نظر دادي، وب قشنگي داري ، موفق باشي ، باي

مائده
ساعت1:38---27 شهريور 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری لینکت کردم هر کار کردم لینک نشدم اگه میشه هم بهم سر بزن هم لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:,

] [ 1:44 ] [ فاطی ]

[ ]