داغونم.......

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

داغونم.......

سلام.خوبین؟امیدوارم که خوب باشین....من که اصلا خوب نیستم...امشب باز حال مامان بزرگم بد شده و بردنش بیمارستان....خیلی حالم بده....خسته شده دلم از این همه درد.نمیخوام چیزیش بشه.میخوام هر چقدر از زندگیمو که میخوان بدم تا باشه پیشمون.

امروز تولد امین بود....دیشب میس دادم اونم جواب داد و میپرسید که چرا بیدارم..آخه ساعت 5صبح بود.بعدشم گفت که تولدمه و  مرسی که یادت بود....بعدشم گفت که یه روز دوست داشتم اما الان....منم گفتم عیبی نداره آدما عوض میشن.گفت تغییر خوبه ولی عوض شدن همون عوضی شدن....منم ردش کردم..الانم که لعنتی شارژ ندارم.

بیاید واسه همه دعا کنید.



نظرات شما عزیزان:

عشق اول
ساعت23:45---25 شهريور 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشی

وبت خیلی قشنگه موفق باشی

خوشحال میشم به منم یه سری بزنی

باییییییییییییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 شهريور 1391برچسب:,

] [ 1:26 ] [ فاطی ]

[ ]