حسرت

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

حسرت

بازم دلم گرفت...چی میشد ما هم مثل خیلیای دیگه....

میخوام گریه کنم.واسه یه دنیا....واسه دلم.24 تولدشه.نمیدونم بهش تبریک بگم یا نه....نظرتون چیه؟

من اگه 10000000تا پسرم دورم باشن بازم پسریه خودمو میخوام.دیشب سرم داد زد...اینقدر بغض تو گلوم بود که نمیتونستم بحرفم....

تا حالا سرم داد نمیزد اگه هم داد میزد،بعدش کلی عذر خواهی میکرد...نمیدونم دیگه چی بگم.وقتی فکر میکنم که با یه دختر دیگه هست دلم میخواد بترکه....میخوام اندازه ی یه دنیا سرش داد بزنم.

دیدید تو عالم بچگی وقتی یه چیزی میشد و کسی اذیتمون میکرد سریع به مامانمون میگفتیم؟من همیشه بهش همه چی رو میگفتم و واسش خودمو لوس میکردم ولی دیشب سرم داد زد...دلم ریش شد بغض داشت فشار میاورد...دیدید وقتی که واسه نزدیکترین کستون غریبه میشید؟

نمیدونم واقعا...



نظرات شما عزیزان:

منصوره
ساعت18:55---25 شهريور 1391
من با وجود این که دقیقا حال تو رو دارم و درکت میکنم با فرشته جون موافقم پسرا ارزش هیچی رو ندارن...همشونم مثل هم سر و ته یه کرباس ان....

آتی
ساعت15:15---23 شهريور 1391
واسه کسی که دوسش داری بمیر ولی نذار این مردن بودد ببره چون اونوقته که دیگه حتی واسه خاکستر کردنم سراغت نمیاد.دخترو پسرفرقی نداره.آدما همه عین همه ن.زووووووووووووووود پررو میشن

فرشته
ساعت1:41---22 شهريور 1391
سلام فاطی جون.......
پسرا ارزش هیچی رو ندارن...همشونم مثل هم سر و ته یه کرباس ان....
نمیگم چیکار بکن چون خودت بهتر میدونی ولی حواست رو جمع کن که اشتباه نکنی.....


شنل قرمزی
ساعت13:36---18 شهريور 1391
سلام فاطی جون
میفهمم چی میگی بدجوری هم میفهمم
اما بیخیال پسرا ارزش حرص خوردن ندارن
بهش تولدش رو تبریک نگو چون این جوری فقط خودتو کوچیک میکنه
بذار احساس کنه یه جواهر رو از دست داده نه یه دختر عاشق پیشه و دل شکسته
این جوری خودت هم راحت تری


دختر شکلاتی
ساعت23:38---17 شهريور 1391
اگه با کسی دوسته بیخیالش شو...
بهش دیگه زنگ نزن...
فقط روز تولدش بهش تبریک بگو که بدونه هنوز توی قلبته...
نظر من اینه بازم خود دانی


میناواحسان
ساعت23:12---17 شهريور 1391
سلام دوست گلم
ممنون از حضورت
ما لینکیدیمت
راستی قالب وبلاگت خیلی باهاله
خوبه که خودت مینویسی.
موفق باشی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,

] [ 22:27 ] [ فاطی ]

[ ]