دل پوسیده

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

دل پوسیده

سلام خوبین؟

وای امروز رفتم خونه ی دوستم زهرا....بعد از 1 ماه از شیراز برگشته بود و کلی با هم حرف زدیم و خندیدیم..به امین زنگیدم اونم مثل یه سگ برخورد کرد منم گوشیو قطع کردم.

زنگ زدم به یه پسره اصفهانی خیلی لهجه ی شیرینی داشت و یه خورده دلم شاد شد.آخ که چرا اینجوریه؟؟همیشه آدمی که دوسش داری.....

ولی من مطمئنم که همه چی درست میشه.شما هم دعا کنید.



نظرات شما عزیزان:

دختر شکلاتی
ساعت23:32---17 شهريور 1391
منم مطمئنم که درست میشه همه چی

دختر جنوبی.شراب عشق.
ساعت23:30---16 شهريور 1391
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگم اومدی وبلاگتم مطالبش شیرینن لینکت کردم خواستی لینکم کنی با اسم دختر جنوبی لینکم کن ........باز بهم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 شهريور 1391برچسب:,

] [ 23:14 ] [ فاطی ]

[ ]