شلوغ پلوغ!!

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

شلوغ پلوغ!!

سلام ببخشید خیلی وقت بود آپ نکرده بود.این چند وقت خیلییییییییییییییییی درگیر بودم....از روز تولدم تا الان اگه از کنار پسری رد شده بودم این چند روزه اومده میگه عاشققققققققققققققققققققققققتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نمیدونم چی شده که همه برگشتن.شاید دارم میمیرم...ولی چه فایده آدمایی برگشتن طرفم که یا یه روزی به بهانه های جور واجور ولم کردن یا اینکه من از اونا خوشم نمیاد...الان نزدیک 2هفته هست که گوشیم شارژ نداره ولی به درک....................

میدونید من به 2تا از نزدیکترین دوستام نگفتم که دوس پسر دارم..4سال حدودا!!!!!!!!!!

آخه اونا اهلش نیستن همیشه میترسم بگم و از دستشون بدم ما از بچگی با هم بودیم ولی خب یه وقتایی باید تو چشاشون زل بزنی و دروغ بگی....وحشتناکه.

خیلی بده که باید هی ظاهر سازی کنیم...جلوی دوست و خانواده و همکلاسی...استرسش آدمو میکشه.

ولی حالا هرچی..........



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت19:20---21 شهريور 1391
سلام/عالیه/ادامه بده/موفق باشی

دختر شکلاتی
ساعت23:26---17 شهريور 1391
دوستات باید تو رو به خاطر چیزی که هستی دوس داشته باشن! نه به خاطر چیزی که وانمود میکنی هستی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 شهريور 1391برچسب:,

] [ 20:36 ] [ فاطی ]

[ ]