....

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

....

نمیدونم چجوری مردم میرن رشته ی تجربی....امشب حال مامان بزرگم خوب نبود و بردیمش بیمارستان...واقعا فضای افتضاحی اونجا بود......چطور میتونم آخه زجر کشیدن یکی دیگه رو ببینم؟؟؟

امروز خواستم که بهم زنگ بزنه ولی نزد..ولی خب بهتره..حداقلش شاید قلبم هم مثل عقلم بفهمه که ما به درد هم نمیخوریم....یاد گرفتم دیگه چجوری با بهونه گیری های دلم کنار بیام...



نظرات شما عزیزان:

دختر شکلاتی
ساعت21:29---11 شهريور 1391
مردم رو نمیدونم، ولی من به عشق این رفتم تجربی که کاری کنم که آدما زجر نکشن... به همین عشق هم بیخیال مدیریت بهشتی یا تغذیه ی تهران و اینجور رشته ها شدم تا سال دیگه پزشکی بخونم
زنگ میزنه ، نگران نباش


mobina
ساعت3:35---11 شهريور 1391
webet ghashange vali bi abo range
okhey sakhte na?
inke yekio doust dashte bashio bedouni behesh nemireC


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 11 شهريور 1391برچسب:,

] [ 1:20 ] [ فاطی ]

[ ]