حس لعنتی

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

حس لعنتی

دیدید وقتی که منتظر یکی هستین،نمیاد؟؟؟1000000000000000000بار تا حالا واسه من همچین اتفاقی افتاده واینکه افتضاحه.....آخ خدا که وقتی به یکی میگم دوس دارم یکی تو زندگیم باشه میخنده نمیدونم آخه مگه اونا دل ندارن؟؟؟!!!!!!!!!

وقتی کسی نیس که دوست داشته باشه همیشه یه تیکه از وجودت کمه...همیشه احساس تنهایی میکنی...همیشه دلت که میخواد بترکه..یکی از دوستام میگه آدم وقتی تنهاس فقط یه درد داره اونم اینه که تنهاس ولی وقتی با یکی هست 1000تا درد و غم و غصه داره...راس میگه ولی دردی که تو تنهایی هست تو هیچی نیس من قبول دارم که آدم یه وقتایی باید تنها باشه ولی تنهایی وقتی خوشکله که بدونی تو قلب یکی هستی و یکی تو قلب تو هست...آخه چرا خدا اینقدر آدما رو اذیت کرد؟چی میشد اگه به پسرا یه کوچولو بیشتر احساس میداد تا یه خورده درک کنن؟چی میشد که یه خورده تعادل بیشتری وجود داشت؟احساسات دخترا کمتر و شهوت پسرا هم.

شاید قراره عشق و دوس داشتن این تعادلو به وجود بیاره به امید روزی که هیچکس زجری نکشه.



نظرات شما عزیزان:

mobina
ساعت3:39---11 شهريور 1391
azizam khodaadamaro aziat nemike, inam bedoun age pesar yekio doust dashte bashe ehsasatesh az 100 ta dokhtar ham ghavi taro behtaro asheghoune tare, pesar khoubish ine ke del nemibande ma dokhtara ham mitounim del nabandim


tanhayi behtar az gedayie mohabate ino yadet bashe


دختر شکلاتی
ساعت23:35---10 شهريور 1391
من کمتر تنها بودم... بیشتر اوقات چند نفری دورم بودن و هر دفعه سرم به یکی گرم بووود...
ولی بعد دیدم تنهایی خیلی بهتر از بودن با آدم های بی ارزشه. تنها بمون. واسه خودت ارزش قائل باش. بذار اون آدم مناسب رو پیدا کنی. کنکورمو واسه همین آدما از دست دادم ولی تو از دستش نده که مثل من دوباره نمونی پشت کنکور.
با خیلی ها وقت گذروندم که اشتباه بود. ولی الان خوشحالم که آدم درستی رو پیدا کردم که حتی دعواهامون از سر دوست داشتنه.
به چه اسمی لینکت کنم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 10 شهريور 1391برچسب:,

] [ 1:14 ] [ فاطی ]

[ ]