زندگی امروز من

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

زندگی امروز من

سلام.......خب امروز صبح زنگ زدم بهش و خواب بود...ولی عادت داره چون من همیشه از خواب بیدارش میکنم...

میخواستیم حرف بزنیم که......نبود..حرف نبود و منم فرستادمش که بره بخوابه.بعدشم بهش  اس دادمو گفتم...وقتی که میحرفم باهات اعصابم خرد میشه...که چون شارژ نداشت هی اس میداد که بزنگم بهش و منم بعد از 40 تا اس زنگیدم و مثل احمقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تحویلش نگرفتم هرچی ناز کشید آخرشم اعصابش خرد شد و رفت....

عصر چند تا اس داده بود که بزنگم بهش ولی نمیشد خب...نمیدونم باید چیکار کنم...جوابشو بدم یا نه؟؟؟

واقعا این رابطه ها دیوونه کننده هست ولی این دل خر من دیوونه تره.



نظرات شما عزیزان:

شنل قرمزی
ساعت15:27---12 شهريور 1391
خیلی قشنگ بود
چقدر ما مث همیم میفهممت
مرسی از نظرت
راستی لینکیدمت


maryamomohamadreza
ساعت22:52---4 شهريور 1391
سلام عزيزم.خوبي؟ممنون از اينكه نظر دادي.وبلاگ توام خيلي جالبه اميدوارم توهم بهش برسي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,

] [ 22:28 ] [ فاطی ]

[ ]