دل من

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

دل من

آخ که بازم دلم لک زده واسه صداش.............

دیگه نمیخوام برم طرفش.........گوشیمو خاموش کردم...آخ خدا کمک کن...



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت23:11---4 شهريور 1391
سلام من همین امروز وبلاگی درست کردم که خوشحال میشم بیاد اونجا و لینکم کنید و خبر بدید تا لینکتون کنم
وبلاگ من روز اولش و بهتر از این میشه ممنون


محمد
ساعت22:28---4 شهريور 1391
حماقت چیست…؟
این که من…
تو را…
با تمام بدی هایی که در حقم میکنی…!!
هنوز…
دوست دارم


parisa
ساعت21:08---4 شهريور 1391
فرشته ی 7 آسمون خوشحال میشم بهم سر بزنی عزیزم...
اول راهم قول میدم خیلی زود پستای عالی بذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 3 شهريور 1391برچسب:,

] [ 22:58 ] [ فاطی ]

[ ]