سلاااااااااااام

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

سلاااااااااااام

 

سلام...من فاطیمو 17 سالمه....

امروزم اصلا حال و حوصله ندارم...آخه امتحانامو خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خراب کردم...مثلا فیزیکم ترم قبل شدم 19 ولی الان نمره هامو که با هم جمع میزنیم میشه 13!!!!!!!!!!!

من یه بی اف دارم که دیوونشم....با اینکه خیلی رو مخمه...

الان میخوام برم خونه ی دختر عمم.فعلا....



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت18:40---19 تير 1391
وبلاگت حرف نداش خوب بود ............................. منم مثل خودتم امسال كمي از سامو خراب كردم ...................زياد به فكرش نباش كمي بيخييالي هم واسه ادم خوبه مگه نه...........

ashvan
ساعت22:01---16 تير 1391
وبلاگ تو واسم یه وبلاگ خاصه

واسه ی اینه که دلم تورو خواسه

قسمم به جون تو به به تو و احساس تو

یه قسم راسه

به خدا وجود من خدای احساسه


پاسخ:مرسی عزیزم که اومدی...


ساریسا
ساعت10:41---26 ارديبهشت 1391
آپپپپپپپپپپپپپپپپم خوشحال میشم بیای

mostafa
ساعت20:21---5 ارديبهشت 1391
سلام دوست من اگر مي خواهي وبلاگت در روز1000000بازديد كننده داشته باشه بيا تو وبلاگ من و مطلب افزايش بازديد و ترافيك سايت رو بخون و يا روي بنر بالاي وبلاگم كليك كن و ثبت نام كن تا 1000000بازديد كننده داشته باشي
http://www.isengard.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,

] [ 19:47 ] [ فاطی ]

[ ]