امروزه دیگه

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

امروزه دیگه

سلام خوبین؟؟؟

منم هی بد نیستم...امروز با دوستم رفتم بازار و یه حال و هوایی عوض کردم.کلی مغازه ی جدید باز شده بود...

آخ خدا که ازدرس خوندن خسته شدم آخه کدوم ا ح م ق ی کنکورو گذاشت؟دلم واسش تنگ شده ولی نه زیاد..چند وقت پیش یه مطلبی خوندم که توش نوشته بود آدما باید به همدیگه عشق بورزن ولی نباید به هم وابسته بشن یعنی اگه یکی رفت نباید غصه بخوریم باید خیلی عادی زندگیمونو بکنیم.

بچه ها واسم خیلی دعا کنید.دعا کنید زودتر این 1 سال تموم بشه و من از اینجا برم.(1سال کنکور)از جو خونه اصلا خوشم نمیاد.... 



نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت15:48---26 مرداد 1391
ایووووووووووووووووووووول وب خیلی خوبی داری مرسی از اینکه به وب من امدی امید وارم موفق بشی

ramin
ساعت14:26---25 مرداد 1391
سلام زياد نگران نباش اين 1 سالم مياد و مي گذره

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:,

] [ 22:3 ] [ فاطی ]

[ ]