بارون و احیا

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

بارون و احیا

سلام خوبم...خوبید؟؟؟

امروز اینجا کلی بارون اومدو رعد برق های وحشتناک میزد.....کلی زیر بارون ایستادم تا خیس خیس بشم و چون لباسم قرمز بود مامانم داد میزد که برم تو اتاق......کلی زیر بارون دعا کردم...میگن زیر بارون دعاتون میگیره آخه..

امشبم که میگن سرنوشتتون تعیین میشه و باید دعا کنید..البته من یادمه چند سال پیش یه کنفرانس داشتم تو کلاس دینی که تفسیر سوره ی قدر بود و تو اونجا میخوندیم که پیامبرو کلا اون زمانا شبای 21،23،25،27،29 رو احیا میگرفتن چون میگفتن تو یکی از این شبا سرنوشت معلوم میشه دیگه(اطلاعات عمومی دادماااااا)

پارسال که هرچی دعا کردم بدترش سرم اومد..حالا به هر حال من دعامو میکنم..آخه یه جمله هست که میگه«وقتی تلاش میکنی به گونه ای تلاش کن که گویی همه چیز به تو و تلاشت بستگی دارد و هنگامی که دعا میکنی طوری دعا که انگار هیچ چیز به تو بستگی ندارد»

فعلا برم دیگه.....



نظرات شما عزیزان:

mohammadreza
ساعت8:09---22 مرداد 1391
با حس عجیبی، با حال غریبی

دلم تنگته

پر از عشق و عادت

بدون حسادت

دلم.تنگته

گله بی گلایه

بدون کنایه

دلم تنگته

تو جایی که هیشکی

واسه هیشکی نیستو

همه دل پریشن

دلم تنگه تنگه

واسه خاطراتی که

کهنه نمیشن

دلم تنگه تنگه

کنار تو بودن

یه شب شد

هزار شب

که خاموش و خوابن

چراغای روشن

منه دل شکسته

با این فکر خسته

دلم تنگته

با چشمای نمناک

تن و ابری باد

دلم تنگته

ببین چه ساده بدون اراده دلم تنگته

تنگته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,

] [ 21:24 ] [ فاطی ]

[ ]