دلم شکسته

فرشته ی هفت آسمان

هرچی دلم بخواد.....

دلم شکسته

سلام.....خوبین؟

واییییییییی منکه اصلا خوب نیستم..دلم واسش تنگ شده...ولی نیست اصلا توجه نمیکنه...میگه چرا نمیخوای باور کنی که واسم مهم نیستی؟؟؟(البته اینو تو دعوا گفت)

نمیدونم چرا اینقدر بی احساس میدونم خیلی اذیتش کردم..ولی چی میشد میگفت عزیزم عیبی نداره....آخ خدا یکیو میخوام..یه نفر که بغض تو صدامو بفهمه وقتی حرف نمیزنم بدونه چرا...خسته شدم...خیلی تنهام..دلم بدجوری گرفته....

دلم میخواد گریه کنم ولی وقتی واسه اینکارا ندارم...میدونم باید تو زندگیم خیلی تلاش کنم شما هم واسم دعا کنید....دعا کنید خدا یه کاری کنه واسم...



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت21:12---4 مرداد 1391
سلام عزیزم
ممنون که منو خوندی
بیشتر بیا پیشم
لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,

] [ 22:32 ] [ فاطی ]

[ ]